17.8.12

Søtsug!!

Til tider har jeg skikkelig lyst på noe søtt, men ikke alle karbohydratene det fører med seg. Jeg har derfor lagt min elsk på funlightsaft gele. Skikkelig digg og 0 karber! Og det beste er at man har ørten forskjellige smaker å velge i.:)

Oppskrift:
6 dl vann
3 dl valgfri funlightsaft
10 gelatinplater

Varm opp saft og vann til like føre det koker, ta kjelen av plata og ha i gelatinplatene, som på forhånd har ligget til oppbløting i kaldt vann i 5 min.
Rør til gelatinen har løst seg opp, og sett på benken til avkjøling.
Sett i kjøleskap til det er stivnet, og enjoooy.

0 karber og 0, ettellerannet kalorier;)

Godt med en liten dæsj vaniljekesam til, men like godt uten også.

1 kommentar:

Else M@rie sa...

åå den må jeg prøve!
prøver iherdig å spore over til å kutte ut karbohydratene, men jeg tryner skikkelig noen ganger. Men da er det bare å reise seg opp igjen og fortsette!

Raska med meg noen slike gele poser på jobb de dagene vi sluttet. Den ene var ananas og det er ikke jeg så himla glad i. En anna var lime, men den har jeg ikke prøvd enda.
Vanilje Kesam til var ikke dumt heller, den synes jeg er så god!

Ha en fin sødag!