17.8.12

Siste feriedag nytes til det fulle!

Ja da var det fredag og min siste feriedag. 5 uker har jeg vært hjemme nå, og det har vært utrolig deilig å ha disse ukene ekstra inntil permisjonen min. Har fått masse ekstra tid sammen med "babyen" min, og ikke minst jentene som har hatt fri sammen med meg. Dette har vært min siste barselpermisjon, litt vemodig å ikke skulle gjøre dette igjen. Men også veldig deilig å føle seg ferdig med denne epoken i livet. Familien vår er nå fulltallig, en følelse som er god. Vi var jo i utgangspunktet ferdig med barn etter Vilde, men da hadde jeg ikke den følelsen  jeg har nå. Og det stemte, vi manglet jo en liten Henrik. Nå som han er her, er alt perfekt. Vi kan konsentrere oss om å oppdra og følge opp småtrolla.

I går feiret Nora 8 års dagen sammen med 12 av sine venninner fra skolen. Var full fres i stua med pizza, kaker, gele, godis og is. Var en gjeng med rimelig sukkerhøye unger som gikk hjem halv åtte i går kveld. Nora var superfornøyd med selskapet, og fikk masse fine gaver. Top model farge/tegnebøker, WOW klær, penalhus, lommebok, øredobber, veske og penger.




I tidligere selskap har vi forsøkt å ha felle gaveåpning, noe ungene har taklet dårlig, fordi tålodigheten ikke akkurat er på topp. Men i går satt alle stille mens gavene ble åpnet og kikket på, og Nora fikk takket hver og en, og vi så hvem hun hadde fått hva av. Merker virkelig at de begynner å bli store og mer rolige jenter. Ellers var det heftig hopping på trampolina, filmtitting og lek med Polly pocket som sto på menyen. Tror de hadde det gøy alle sammen, for ingen ville hjem da bursdagen var ferdig. Koselig det:)

Fredag er veiedag i kilokrigen vår på Oktoberforumet. Forrige fredag viste vekten min 86,6 kg. Feriekiloene hadde sneket seg på. I DAG derimot, viste vekta 85!! -1,6 kg , juhuuuu. Spent på de andre. Forrige uke hadde vi totalt - 14 kg!! Dritbra!! Bare å jobbe videre!!

Have a niiiice day!

Ingen kommentarer: