15.8.12

Hverdagen er her igjen

Vel jeg har fortsatt ferie ut uka, men ungene er vel plassert i barnehagen og på skolen! Var en spent tredjeklassing som gledet seg til å møte igjen klassekameratene i dag. Hun spratt opp av senga og hadde meget hastverk med å komme seg avgårde. Sekken var klar i går kveld og klærne skulle være nye og fine såklart:)
På skolen møttes de alle igjen. Og jeg vil påstå de var like spente alle sammen. Og klokka 8.30 blåste fløyta. De stillte opp og fikk en goklem av læreren sin. Så gikk de inn, og vi foreldrene sto igjen. Nesten som første dag i 1. klasse igjen:)

Etter å ha levert Vilde og Henrik i bhg, dro jeg hjem of tok meg en time på øyet på sofaen. Gjorde godt det og. Våknet opp til God morgen Norge, og et intervju med Maria Skappel, datteren til Dorthe Skappel. Hun har egen blogg, som virkelig er flott og inspirerende. Og Dorthe Skappel har jo kreert Dorthe-genseren med strikkepinnene. Og den ser superenkel ut!! Jeg skal prøve meg:) Her er link til oppskriften!
http://www.mariaskappel.no/2012/06/05/mammas-hjemmestrikkede-genser/

Så da er det bare å ta pinnene fatt og hoppe ut av klut og babysokkeproduksjon en stund.

Ingen kommentarer: