8.5.10

Mye skjer!

Jeg har sviktet bloggen siden føre påske nå. Har vært innlagt en stund og da er ikke bloggen førsteprioritet når jeg først er hjemme en tur. Men formen begynner å bedre seg, og jeg håper å komme ut for godt snart. Hvis vi ser bort fra meg, kan jeg ta en liten oppsummering av de siste ukene for de andre i familien sin del:) Først og fremst Turte som fødte en dag i påsken. Det endte desverre ikke så bra. Var kun en unge, og den døde under fødselen, da Turte ikke klarte å få den ut på egen hånd. Endte med at vi måtte dra den ut for henne. Var litt trist, men sånt skjer. Naturens gang. Blir vel kanskje en ny parring etter sommerferien.

Det lille store underet som desverre ikke fikk leve.

Håvard og ungene hadde seg noen turer i påsken, mens jeg lå syk hjemme. Kjønnøya, Stavern og Versvika. Nora fikk forresten ny råsa sykkel. Sååå stolt da!



































Søndag 2. mai var vi i konfirmasjon hos Ann Cecilie. Masse god mat og kaker, koselig underholdning og trivelige folk. Jentene fikk underholdt litt også med mikrofonen. Ble mye mamma mia og bæbæ lille lam.





















1 kommentar:

Beathe sa...

Så mange fine bilder :) Fint å se et innlegg her igjen også, men skjønner godt at du ikke orker å holde på med bloggen nå!

Ses snart igjen, kommer hjem igjen 14 mai :)