1.6.07

Verdens herligste lyd!

I dag var jeg hos legen, for å gjøre resten av kontrollen jeg ikke fikk gjort på tirsdag, da legen var syk. Er 12+3 uker i dag, og jeg håpte inderlig at legen ville høre etter hjertelyden. Og etter at vi hadde gått igjennom alt, sa han at han ville høre på lyden. Kjente jeg ble litt nervøs. Men la meg nå ned på benken og fikk geleen klint utover magen. Først sa han ikke noe, lette litt. Og plutselig sier han: jeg får inn begge samtidig her skjønneru. Hæ?? sa jeg. Begge? Da lo han: deg og barnet da vettu. Åhh, hehe. Vel omsider kom det kun en hjertelyd på apparatet. Der har du babyen din, sa han. 150 herlige slag i minuttet!
Så da har jeg endelig fått bekreftet ved livstegn at det virkelig bor en liten person i magen min. Gleder meg til fortsettelsen. :)

Ingen kommentarer: