22.6.07

Litt tanker i hverdagen.

Stor jente!
Bustetroll! Sjarmisen vår! Bølleungen! Det beste stedet i verden for en blund. Sinnataggen! Full fres i badebalja!Lille nurket da! Den stolte pappan med sin nyfødte datter. Noramor 1 dag gammel!
Vogna til Nora
Magen i uke 39, noen dager føre Nora kom til verden.
Om bare 5 måneder blir den lille familien vår utvidet med nok et lite nurk. Og ja vi gleder oss. Spenningen er stor. Hvordan vil Nora reagere på en lillebrøster? Hvordan blir det å bli tobarnsforeldre? Og ikke minst, vi bor i et nytt hus, og vi har allerede hatt store omveltninger i livet vårt. Så ja det ER spennende.
Fikk time til ultralyd den 27. juli. Og det gleder jeg meg til. Er så spent på hva vi får. Tviler veldig på at det er en gutt, da blir iallefall jeg overrasket. Men det hadde jo vært gøy. Familien er ikke akkurat overbefolket av gutter.
Nå begynner ting og tang å gå seg til litt også. Magen vokser i heisafart, jeg har hørt hjertelyden to ganger, vogna er i hus, og jeg ser fram til å shoppe inn litt mere babystæsj etterhvert. Er ikke mye vi trenger, men noe må vi da ha.
Sitter og kikker på gamle magebilder og babybilder fra da Nora var liten. Er så rart at hun har vært så lita. Den lille madammen vår. Og så gøy at vi skal få oppleve dette igjen. Får mimre meg videre i bilder og drømmeverden til dagen er her. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Mange fine bilder av ei kjempesøt jente her ja!

Mange andre fine bilder du hadde lagt ut også.. Såg dere var kommet i orden i huset, såg ut som dere får det koselig der!