16.2.08

Ukene går så utrolig fort!!

Synes det bare er fredag og søndag snart jeg. Siste uka forsvant igjen. Vi har endelig fått satt av tid til dåp. Og den blir 6. april. Har så smått begynt å lage litt bordkort, og gleder meg til å fortsette. Er så koselig å endelig ta seg tid til litt scrapping igjen. har savnet det noe innmari. Lager små babysandaler som jeg skal dekorere og sette på navn. Blir kjempesøte.
Ellers har Vilde og jeg vært på barseltreff med barselgruppa vår på torsdag. Var hjemme hos hun ene, og et var kjempekoselig. Er så artig å se hvor stor forskjell det er på ungene, selv om de bare er født med få ukers mellomrom. På fredag gikk vi tur med et par av de andre i barselgruppa. Ble rundt Gunnekleiva. Fikk over 15000 skritt på skrittelleren den dagen. Skulle egentlig begynt på babysvømming også på fredag, men det ble utsatt til neste uke.
På onsdag var Vilde og jeg hos Cathrine og Linnea. Vi gikk først en laaang tur over Bølehøgda, og spiste deilig lunch etterpå.
Så det er jo egentlig ikke så rart ukene flyr da. Har jo så mye å gjøre for tiden.Er mer opptatt nå som hjemmeværende mor jeg, enn jeg er til vanlig. hehe. I tillegg til Vilde, så er det jo turning for Nora på onsdagene. Og hun synes fortsatt det er gøy, til tross for at jeg synes det begynner å bli kjedelig. Menmen, er jo ikke jeg som turner så.....

Ingen kommentarer: