21.2.08

nok en uke er snart over!

Da er snart helga her igjen. Denne uka har jeg satt inn alle kluter for å komme i bedre form, og gå ned noen kilo. Har kvittt meg med alle graviditetskiloene for lengst, men har fortsatt mer enn nok å ta av. Så nå smekker jeg på meg skrittelleren, putter Vilde i vogna og er ute og går. Målet er 10000 om dagen. Har nesten klart det denne uka så langt. Rekorden ble på mandag, da passerte jeg 17000 skritt føre dagen va omme. Hadde en runde rundt Gunnekleiva, og var på step aerobic på kvelden. Kjempedeilig å være i farta igjen. Tirsdag var vi på Stridsklev og gikk sammen med mamma en runde, onsdag ble det en runde på Herøya og i dag gikk jeg sammen med barselgruppa rundt Gunnekleiva igjen! Så det har vært en aktiv uke. I tillegg prøver jeg å kontrollere kosten, og spise sunt. Og det har gått supert denne uka. Og jeg har planer om å klare det videre. Motivasjonen er stor, og jeg skal ha gått ned 12 kilo innen juni, i første omgang.

Ingen kommentarer: