30.7.07

Fødsel i kaninburet!!

Sliten mams etter ett døgn som firebarns mor.
1. døgn gamle.

Den stolte mor passer på!






2 døgn gamle




På "termindatoen" nøyaktig, den 28.07.07, så 4 herlige små kaniner dagens lys. Fiffi klarte brasene helt alene, flinke jenta. Trodde egentlig ikke det ble noe unger, for hun har ikke vært tjukk, og heller ikke vist noe særlige tegn på graviditet. Og da jeg var oppe i 4 tiden på morgenen, hadde ingenting skjedd. Da lå hun oppå huset sitt som vanlig og kikket. Men da jeg sto opp i 10.30 tiden, så jeg masse pels oppå¨huset, og Fiffi lå nede i buret. Jeg tenkte at nå skjer det kanskje noe snart, siden hun hadde nappet seg. men allikevel tok jeg hånden forsiktig inni kassa, og der kjente jeg ungene. Tok bort huset, og der var det jaggu 4 sprell levende babyer. Fiffi er veldig på passelig og litt sint når vi rører oppi der, men hun roer seg mer og mer hver dag.





Fikk tatt noen bilder av dem i dag mens Fiffi var ute og strakk på beina.

Ingen kommentarer: